Polityka zwrotu towaru:
1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową po jego wydaniu
Zamawiający ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w sklepie Intermarché (ul.Chopina 27, Szczecin).
2. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć do sklepu Intermarché (ul.Chopina 27, Szczecin) towar wraz z dowodem zakupu.
3. W przypadku Towarów żywnościowych reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową może być rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie
po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia Realizacji Zamówienia.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta.
5. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie, emailem lub telefonicznie.
6. Zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi
niezwłocznie po zgłoszeniu się Zamawiającego w sklepie Intermarché po otrzymaniu informacji o sposobie załatwienia reklamacji.
7. W przypadku Towarów, na które producent udzielił gwarancji, dokument gwarancji dostarczany jest wraz z Towarem, przy czym dokument ten wymaga potwierdzenia w sklepie Intermarché.