Polityka Płatności dotyczy płatności za usługi oferowane przez firmę Motogoniec z siedzibą ul. Kopernika 3-5/5, 70-241 Szczecin – NIP 852-256-26-52
Płatności można dokonać za pomocą portalu internetowego www.motogoniec.pl poprzez prawidłowo wypełniony formularz, który po zaakceptowaniu przez pracownika odeślę drogą mailową link do realizacji płatności.
Płatności dostępne są tylko w walucie PLN.
Płatności na portalu są realizowane przez operatora płatniczego Tpay..
Obsługiwane karty płatnicze: VISA, MasterCard,
Dostępne w płatnościach Tpay przelewy bankowe: mTransfer (mBank), mPay, Płacę z Interligo, MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), ING Bank Śląski, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Pekao24 (Bank Peako S.A.), iPKO (Bank PKO BP), Moneybookers, SEZAM (Bank BPH SA), MilleNet (Millennium Bank), , Lukas Bank, Bank Ochrony Środowiska, Toyotabank, AliorBank, CityBank, Bank BPH.
Rezerwacje zrealizowane na portalu internetowym www.motogoniec.pl o chęci uzyskania faktury VAT należy poinformować firmę Motogoniec w formularzu zakładania rezerwacji w polu “dodatkowe uwagi”. W innym przypadku firma Motogoniec pozostawia sobie prawo do nie wystawienia faktury i dostarczenia jedynie paragonu.
Zwrot płatności jest możliwy tylko w przypadku nie zrealizowania dostawy przez firmę Motogoniec.
W celu otrzymania należnego zwrotu płatności za dokonaną i opłaconą rezerwację w związku ze zwrotem rezerwacji, należy wysłać wniosek na adres elektroniczyny kontakt@motogoniec.pl . Należny zwrot dokonywany jest w terminie do 30 dni od otrzymania wniosku oraz tylko i wyłącznie na rachunek, w związku z którym wydano kartę płatniczą, za pomocą której została opłacona rezerwacja.
Reklamacje dotyczące Płatności realizowanych na portalu internetowym www.motogoniec.pl powinny być kierowane do operatora płatniczego Tpay.
Tpay przyjmuje reklamacje w formie pisemnej wysłane pocztą na adres Tpay (Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6), w formie elektronicznej przy wykorzystaniu formularza https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy lub na adres mai: kontakt@tpay.com. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane i informacje: przyczynę reklamacji, opis zastrzeżeń, adres e-mail, identyfikator transakcji, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego, datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność. Tpay zobowiązuje się do obsługi reklamacji Użytkowników oraz udzielania im odpowiedzi najpóźniej w ciągu 15 dni. Odpowiedź na reklamację jest wydawana zgodnie z życzeniem Użytkownika na jego adres poczty elektronicznej. W innych przypadkach Tpay udziela odpowiedzi w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Szczegółowa procedura reklamacji znajduje się w linku: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf.