fbpx
MotoGoniec! Najszybszy goniec w Szczecinie!
Posiadamy flotę 7 samochodów, którego każdego dnia pokonują kilometry szczecińskich dróg by dostarczać Wam przesyłki różnej maści.
692 712 975

Szczecin, Police, Goleniów, Stargard

Zamów kurs: 692 712 975
|
Czynne: Pon - Piątek 08:00 - 17:00
Obserwuj nas

Polityka Płatności

Polityka Płatności dotyczy płatności za usługi oferowane przez firmę  Motogoniec z siedzibą ul. Kopernika 3-5/5, 70-241 Szczecin – NIP 852-256-26-52

Opcje płatności

Płatności można dokonać za pomocą portalu internetowego www.motogoniec.pl poprzez prawidłowo wypełniony  formularz, który po zaakceptowaniu przez pracownika odeślę drogą mailową  link do realizacji płatności.

Płatności dostępne są tylko w walucie PLN.

Realizacja płatności

Płatności na portalu są realizowane przez operatora płatniczego Tpay..

Obsługiwane karty płatnicze: VISA, MasterCard,

Dostępne w płatnościach Tpay  przelewy bankowe: mTransfer (mBank), mPay, Płacę z Interligo, MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), ING Bank Śląski, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Pekao24 (Bank Peako S.A.), iPKO (Bank PKO BP), Moneybookers, SEZAM (Bank BPH SA), MilleNet (Millennium Bank), , Lukas Bank, Bank Ochrony Środowiska, Toyotabank, AliorBank, CityBank, Bank BPH.

Faktury VAT

Rezerwacje zrealizowane na portalu internetowym www.motogoniec.pl o chęci uzyskania faktury VAT należy poinformować firmę Motogoniec w formularzu zakładania rezerwacji w polu “dodatkowe uwagi”. W innym przypadku firma Motogoniec pozostawia sobie prawo do nie wystawienia faktury i dostarczenia jedynie paragonu.

Zwroty

Zwrot płatności jest możliwy tylko w przypadku nie zrealizowania dostawy przez firmę Motogoniec.

W celu otrzymania należnego zwrotu płatności za dokonaną i opłaconą rezerwację w związku ze zwrotem rezerwacji, należy wysłać wniosek na adres elektroniczyny kontakt@motogoniec.pl . Należny zwrot dokonywany jest w terminie do 30 dni od otrzymania wniosku oraz tylko i wyłącznie na rachunek, w związku z którym wydano kartę płatniczą, za pomocą której została opłacona rezerwacja.

Reklamacje dotyczące płatności

Reklamacje dotyczące Płatności realizowanych na portalu internetowym www.motogoniec.pl powinny być kierowane do operatora płatniczego Tpay.

Tpay przyjmuje reklamacje w formie pisemnej wysłane pocztą na adres Tpay (Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6),  w formie elektronicznej przy wykorzystaniu formularza  https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy lub na adres mai: kontakt@tpay.com. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane i informacje: przyczynę reklamacji, opis zastrzeżeń, adres e-mail, identyfikator transakcji, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego, datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność. Tpay zobowiązuje się do obsługi reklamacji Użytkowników oraz udzielania im odpowiedzi najpóźniej w ciągu 15 dni. Odpowiedź na reklamację jest wydawana zgodnie z życzeniem Użytkownika na jego adres poczty elektronicznej. W innych przypadkach Tpay udziela odpowiedzi w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Szczegółowa procedura reklamacji znajduje się w linku: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf.

Polityka Płatności Motogoniec może zostać zmieniona lub zaktualizowana.